Gokyz123 benimki 10 gün geriden geliyor ya 😂 doktorum artık son adet tarihine 4 nisan değil 14 nisan diyecekzin ona göre hesaplayacağız dedi. Çünkü dün acile gitmem gerekti normalde son adet tarihim 4 nisan deyince 7 haftalık falan olması gerekiyor ya kadın bu sağlıklı gebelik değil diyo. Geç ovülasyon bebegim kücük diyorum bir türlü anlatamadım. En son kendi söyledi bu bebek daha küçük olması gerekenden diye. E ben söylemiştim 🤦🏻♀️ Bugün de kendi doktoruma anlattım dedi ki böyle durumlar için artık sat a 14 nisan de dedi.