Yagmurgel2020 Nrgsalp 0,48 diyor yani düşük oluyor yüksek değil kızlar ama korkulacak kadar düşük değil takviye alınmasında fayda var 🙏🏼🤗 0,60 ile 1,10 arası ideal
Minikpandam1 Hepsi normal kereatinde de korkma bazı değerler çok az düşük ve yüksek çıkması sorun teşkil etmiyor 🙏🏻🤲🏻 Sağlıkla gelsin bebeklerimiz