1006gn Kızlar 11+6yım kasıklarımdan alt karna cok minik bir bombe ve sertlik dışında hiç belli olmuyor karnım. 46-47 kilo arasıyım ama sanırım karın boşluğum geniş çünkü bel kısmım kalınlaştı.Sizlerin ne zaman belli oldu?
Nuraymrza 1006gn 6 . Cı ayıma kadar belirgin değildi hafif vardı canım benim de Gören inanmıyodu hatta 😊 şuan 2.ciye hamileyim hemen belli etti şişlik 9 haftadayım
HakunaMatata 1006gn 16-20 haftalardan itibaren belli olur. İlk 4 ay karın belli olmaz. Millet yemeğe bebek diyor 😃
mcansu Ben şu an 13. haftadayım 2 haftadır karnım hafiften belliydi bu hafta iyice görünür hale geldi. Sanırım iç karın kısmıyla alakalı bir de ilk gebelik olup olmamasıyla.
Curcu Ben 14+5 haftayım. Zayıf biri değilim normal bir yapım var. Şimdiye kadar 5 kilo aldım ama karnım hala yok genetik olduğunu düşünüyorum annemin som aylar çıkmış sadece ama yine de iç karnım nasıl bilemiyorum
Bebegimibeklerken1 1006gn bnde 47 kiloydum 20. Haftadan sonra karnım şişmeye başladı 26 olduk şuan baya karpuz gibi şişti ☺️
_anne_ 1006gn 11 haftalıkken karın mı çıkarmış 😊😀 benim karnım 7 aydan sonra çıktı ilk zamanlarda hiç öyle karnım yoktu hafif kiloda vardı bende göbek de vardı belli olmuyordu