Sessiz-Limannn Merhaba güzel anneler 30+5 haftadayim bebegım doğum kanalına girmis sancı kanama su gelirse acile gel hemen dedi erken doğüm mu olacak dedigim de bunlari yasamazsan sorun yok dedi ama çok endişeliyim bu durumu yaşayan varmı lütfen yardimci olun
umyahsen Sessiz-Limannn canım bnm yeğenim 29 haftalık hamile. Doğum pozisyonuna girmiş ve fitil kullanıyor daha çok inmesin diye. Ama kontrolde biraz daha indiğini söylemiş. Yatmasını önermiş. Nolacak bilmiyoruz. Erken olmasın diye fitil kullanıyor şuan
ftmlgz Sessiz-Limannn 32+6 yım bugun benimde sancım cıktı nst de yat dinlen dedi doktorum benim bebeğimde 28. Haftamda doğum pozisyonundaydı kendimizi koruyacagız korkmamaya çalış canım kendini yorma
ftmlgz Sessiz-Limannn ne demek aynı şeyleri doktorum bana da söyledi özellikle bu haftalar çok önemli 35 e kadar en azından dedi sıkalım dişimizi dinlenelim bol bol