Gul2528 _sena_ benimde oluyor yürürken ve bebek hareket edince doktora sordum başı çok aşağıda ondan oluyor dedi bana
Gulyuksel55 _sena_ Oluyo yaa üst değil ama bende tamamı patlayacak gibi hissediyorum bazen yatakta dönerken bile sancı yapıyor
Glhnttr 34+5 teyiz bende de aynı durum var çok uzun oturduğumda ve sabah ilk uyandığımda oluyor genellikle