lavinya001 Merhaba hanımlar Adana metro hastanesinde Huriye Verdi hanıma giden var mı acaba benim doktorum is nedeniyle şehir dışına gidecek bu doktora yönlendirdi de Metro hastanesinde önerebileceginiz bi doktor var mı
yagmur_vera lavinya001 Daha bugün gittim. Ben Adana’ya aile ziyaretine gelmiştim kanamam olmuştu Pazartesi akşamı. Onun için kontrole gittim. Gayet ilgiliydi ve detaylıca bilgi verdi sağ olsun. Tabi takipli hastası olmadığım için bu benim bir kerede gördüğüm izlenimim.
Melekyilldiz lavinya001 canım ben de Adanada abdülhakim Arısoy var ona gidiyorum memnunum. Doğum yapacağım hastaneyi kendin seçersin dedi. Metro hastanesinde yapmayı düşünüyorum ben de . Ama doğumuma kendi doktorum girecek