Htctnc Kızlae muayneye geldim bebeğin suyu azalmış acil sezeryana alınıyorum dua edin lütfen çok korkuyorum😪🙏🏻
Eslina_000 Htctnc benimde suyu azalmıştı hemen sezeryan dediler bende ordan çıkıp hemen devlete gittim suyu az dedi ertesi gün suni sancı ile normal doğurdum…
Buket1906 Eslina_000 suyu azalınca anlaşılıyor mu canım hareketlerinden falan yoksa rutin kontrolde mi belli oluyor bende korkuyorum su azalırsa diye anlamazsam
Htctnc Eslina_000 devletede gittim oda bana hemen sezeryan dedi şuan özele geldim burdakide sezeryan dedi oyuzden riske atmak istemedim 😕
Syma-ma Htctnc hiç korkma yengeme de aynı durum oldu bebeğini yarım saat içinde sağlıkla kucağına aldı darısı size 😍
Sedaince Htctnc korkudan çok bebeğine kavuşmanın hayalini yaşa bikaç saat içinde yanında olacak iiy düşün iyi olsun 🤲🌼 hayırlı doğumlar
Htctnc Buket1906 ben aslında başka bi şikayet için gitmiştim doktora bacağımda siğil tarzı şeyler çıkmıştı onları göstermeye gittin suyu az sezeryan dendi hareketleri herzamanki gibiydi
2bebek1huni Htctnc devlet de sezaryen dediyse durum sezaryenliktir. Hic korkmayın insallah sağsağlim alın kucağınıza 😊😊