SaniyeGoseli 2inciannelik doktor kordon olabilir net değil dedi 18inde kontrol var bakalım sağlıklı olsunda hayırlısı olsun 🙏
Bhrglr16 Gulsen4224 merhaba bize de bakar mısınız arkadaşımız önerdi sizi de 💕https://resimyukle.io/r/imYXtaRx9B
balmelek Gulsen4224 bir kızım var bi de oğlum olsun istiyordum.siz kıza benzettiniz.doktor çıkıntı var ama bakalım haftaya nasıl büyüyecek dedi yani sanki o da kısa benzetti. Sağlıklı olsunlar nasip
Merlival balmelek kaçıncı haftada gördü çıkıntı .. çıkıntıya rağmen kıza mu benzetti .. bana da çıkıntı var ama biley söyleyemem dedi 12.haftamda bende kızım olsun istiyorum da 🤭
balmelek Merlival 12+1 de gördü. Yani kıza benzettim demedi ama üçüncü bebek düşünüyorsan bu kız olsun dedi. Ben de o şekilde anladim
Merlival balmelek yok erkek demedi kız da demedi.. sadece çıkıntı var ama biley demek için erken .. kız bebeklerde de bu haftalarda çıkıntı olabiliyor dedi..🤷🏻♀️Merakla bekliyorum bakalım
Rabia_22 Gulsen4224 Gülşen hanım benim bi yanlışım mı var, beş keredir yazıyorum hiç cevap vermediniz. Tabi ki zorunda değilsiniz de üzülüyorum acaba neyi yanlış yaptım diye?
Gulsen4224 Rabia_22 estagfurullah canım sakın böyle düşünme İnan Girebildiğim gördüğüm zaman yorumluyorum kalanlar oluyor elbette sana özel birşey değil tanımıyorum sonuçta değil mi tatlım 😊 Rabia_22 kız cnm🌸