Nuraymrza y inşallah olur ya tabi bende ikizleri çok seviyorum 🥰🥰🥰
Eşimde ikizleri vardı ölmüş daha doğru kürtaj yapılmış 😣
Benimde şuan ikiz kardeşlerim var. ,
Nenemde vardı ikizi
bütün sülale benden ümitlydi ama olmadı 🤗🥰
İnşallah sağlıklı doğum yaparsın 1 girip 3 çıkarsınız hastaneden ,♥️