Eceminannesi Dnzdd benimde çok olmuştu canım 4. Aydan 7.aya kadar öldüm resmen geceleri napcagimi sapıtıyordum çocuk saç cikartiyo derler bizde bilmiyorum artik ne kadar doğruda. Geciyo ama canım ılık süt iyi geliyo
Fztreyhan92 Bende de oldu canım 32.haftamdaym hâlâ devam ediyor ama daha az ılık süt ve maden suyu iyi geldi bana😊
Dnzdd Fztreyhan92 sa Fztreyhan92 daha 32. Haftaya kadar devam eder o zaman bende de. Acaba normal mi? Doktora sormayı unuttum.
Fztreyhan92 Dnzdd edebilir etmeyedebilir kendine dert etme yine de doktoruna danış kuzum dediğim yöntemleri de deneyebilirsin bence korkacak bisey yok 😊