Merhabalar, 31+4 haftalık ikizlerime hamileyim, 29.haftada ciğer geliştirici iğne yapıldı, doktorum her an hazırlıklı olalım dedi, çantanı hazırla dedi. 25 haftalikken odası tüm alışverişi, kıyafet yıkanma ütü bitti. Çantayi hazırlamaya başladım. Çantaya kıyafetler dışında anne ve bebekler için ne koymalıyız özellikle ikiz gebeler için soruyorum erken doğum riski için, durumumda cok şükür her şey normal gidiyor. Biberon kaşık mama koymalı mıyım, süt sağma pompasi koymalı mıyım, terlik en rahatı ne olur acaba, lütfen yardımcı olun. Pazartesi doktor randevum var 32. Hafta olacak, ne olacağı belli degil, en azından valizi hazır etmek istiyorum yanimdakilere kolaylık olması için, şimdiden teşekkürler