Papatyams_2021 Kızlar dün kontrole gittim nts çekildi doktor bişey yok herşey yolun da dedi ama 2 haftada bir kontrole gel dedi nedenini sormadım🤭sizce nedendir bu haftalarda çağırıyorlar mı ?
mlkkk Papatyams_2021 32den sonra kontroller iki haftada bir olur galiba 36dan sonra hafta da bir oluyor
minicikanne Papatyams_2021 bende en son 32 haftalıkken gitmiştim, 3 hafta sonra gel dedi. Pazartesi gidicem şimdi. 35 haftalık olmuş olucam, nst bağlanıcam ilk defa. Bundan sonra haftada 1 kontrole gidip nst bağlanıcam.
Papatyams_2021 mlkkk gürümcem 40 haftalık en son 1 ay önce gitmiş sana hiç haftada 1 kontrole gel demediler mi dedim yok dedi
Seyma0368 Evet canım artık kontroller sıklaşır benim de öyle olacak 30 un içindeyim şimdi ikinci gebeliğim
Papatyams_2021 Seyma0368 benim de 2 ci gebeliğim ilki 40 hastalıkken doğdu ama hiç demediler 2 haftada 1 kontrole gel ne zaman sancın olursa ozaman gel demiştiler
Seyma0368 Papatyams_2021 bilemedim canım ama benim ilk gebeliğim öyle geçti bi riskim falan da yoktu yani belki de doktordan doktora değişiyor
mlkkk Papatyams_2021 görümcenin ki ihmal canım 32den sonra iki hafta da bir son haftalar da hafta da bir özellikle nst için çağırırlar
Merve50 Papatyams_2021 canım vardır doktorun bir bildiği ben devlete gidiyorum 37. Haftama kadar bi hafta belirtmedi 😂 37. Haftamda gittiğimde haftaya tekrar gel dedi
Papatyams_2021 Merve50 bende devlete gidiyorum ilk gebeliğim de hiç böyle söylenmemişti ne zaman sancın olursa ozaman gel demişlerdi bu sefer 2 haftada 1 kontrole gel deyince şaşırdım😂
busraslan1 Papatyams_2021 çok normal. Çünkü bebek artık hemen hemen doğuma hazır oluyor. Sancın olabilir, suyun azalabilir, bebekte bir sıkıntı olabilir. Bunların önlemini alabilmek için kontroller sıklaşıyor. Sen git yani 💜
selinberk Papatyams_2021 35+2 hamileyim.En son 2 gün önce tam 35 haftalıkken gittim.Bundan sonra her hafta çağırdı doktorum.Nst ye de girdim
Beyzan Papatyams_2021 ben 32 de gititm artık 2 haftada bir geleceksin dedi 34 de gittim 2 hafta sonra gel ama 36 dan sonra her hafta geleceksin dedi.
Merve50 Papatyams_2021 demek ki vardır bir bildiği canım 😂 bana da o haftama kadar sancın olursa suyun gelirse gel dedi ama demek ki son zamanlar artık sürekli takip etmek istiyor 😂
Senemunlu Papatyams_2021 32 . Haftadaym bugun gittim , 2 haftada bir cagircagini soyledi. Herhangi bir problem yok ama ilerleyeb haftalarda onemli sik sik kontrol
Mrc34 Papatyams_2021 ben de 30 da gittimde 32de tekrar çağırdı Dr 2 haftada bir olacakmış artık kontroller ki hiç riskli bir durumum yok. İçiniz rahat olsun benim de ayni