butterfly_ Kızlar Sleepy bebek bezi trendyolda indirime girmiş 210 lu 103 TL bedenleri küçük diyen çok oluyor nasıl yapsam bilemedim 1 ve 2 beden olarak mı alsam 210 lu paketler ? Elimde kalır mı acaba 1 beden ? Fikir verir misiniz ?
Zey00 butterfly_ ben denemek için 1 ve 2 numara 20li paket aldım. 1 numara cidden çok küçük geldi gözüme sanki oyuncak bebek bezi gibi 😀 ilk çocuğum bilemedim tabii belkide yenidoğan için tam olur 1 numara. Belki bebeğime pişik yapar veya memnun kalmam diye az aldım şimdilik iyi mi kötü mü yaptım bilemiyorum
Syma-ma butterfly_ ben direk 2 alcam 1 beden diğer markaların prematüre bezleriyle aynı boyutta. Bebeğin dpgum kilosuna göre alınabilir aslında ama 1 beden çok almayın kalır sonra.
Mom789 butterfly_ valla ben aldım 1 numara 240 adet 108 TL trendyol indirimden ama geldi aşırı kucuk geldi gözüme yani insallah biter günlük cok cikartirda bitiririm diyorum 😂 çünkü ciddi anlamda kucuk geldi bana bel çevresi bile
Ftmasanli butterfly_ bnde önce molfix yenidoğan 90lı almıştım yetmedi 40 çıkana kadar 3 paket gitti molfixten sleepye geçtim bez ve ıslak mendilde fakat fiyat uygunluğu çok güzel ama emiciliği pek o kadar iyi değil tek güzel yanı pamuktan olması yeni doğan bebekler için çok rahat oluyor
Tuba0909 Ben direk 2 numara aldım yorumlardan aksi durumda bir paket bir numara ile başlarım gerekirse zaten çarşı merkezde evim her an elimin altında diye düşündüm 😇
Austosprensi_ butterfly_ suan elimde 1 var 2 paket 2 numara var 4 paket 1 adet te prima premium care var ilk onu açıcam sleppy cok kucuk bebeğimin kilosuna göre hareket edicem fazla alma ben almadim görümceden geldi sleppyleer olmazsa degistircem daha cok 2 3 beden al cok alma bi de ilk etap
mlkkk butterfly_ bence büyük paket almayın önce bi deneyin eğer memnun kalırsanız büyük alın hem bebeğin kilosuna göre numara sipariş verirsiniz
Minigimm0611 butterfly_ Ben 80li aldım 1numarayı cok küçük cünkü emin olamadım 2paket 2numara 2pakette 3 numara stokladım inşallah poposu sıkıntı yaratmaz stok yaptım azcıkta olsa ama
-Kbra8- butterfly_ 18 gün Önce doğum yaptım bebeğim 3400 gram doğdu Ben de stok yapmadım deneme paketi yirmili almıştım şimdi kadar 100 tane kullandım dün bir 80 li daha aldım hala kullanıyoruz bir numarayı
ebrarecem 1 numara 3,5 kilo doğan bebeğe oluyor alacaksan az sayıda olanı al 2 numaraya geçersin hemen.
-Kbra8- butterfly_ evet sleepy. Sarılık oldu bide ödemi gitti ordan 200gram kaybetti sonra geri aldı. Ben 2 numara da almıştım ama hala 1 daha iyi oturuyor poposuna.
Durunbigeldim butterfly_ bebeğin gelişimiyle alakalı olur o. Ama bez stoğu yapmak ne kadar mantıklı belki o bez yaramayacak başka beze geçicrksiniz