Kızlar 38.hafta bitiyor yarın hala bebiş yok gelmiyor işin, garip tarafı geçen hafta hergün az az sancım olurken 2 3 gündür sancım bile yok sanki hamile değil gibiyim 2cm açıklığım vardı en son nst de de 100ün üzerinde 3 4 tane sancım çıktı ama düzensiz olduğu için müdahele etmedi doktor şimdi ise hiç bişey yok🤣 napcam ben böyle ahududu çayı da içmeye basladım faydası olurmu