esoeso sudamlasi ınsallh yaa son haftam zaten agrılı sızılı gecıyr ustune bıde buu cevremdklrıde perısan ettm ya
shtngstr Daha bugün doktoruma mesaj attım karanfil için 9+3 günlük gebeyim kesinlikle yapma düşük sebebi olabilir dedi benim gebeliğim yeni sayılır o yüzden demiş olabilir ama yine de aklınızda bulunsun parol iç çok daha iyi dedi
esoeso shtngstr canım son haftam benm bı tek o rahatlattı bnada doktrm dıs agrısınm ble erkn doguma sebp oldgnu anlattı ınsallh gec kalmamszdr cnku dıstekı enfeksyn bebege geceblyrms
Handeee esoeso benimde cok agriyor hemen elma sirkesini 5 dk disimde bekletiyorum uyusuyor hemen geçiyor tavsiye ederim