Şimdi onu yazıcaktım ilk giydirdiğin kan lekesi oluyor bacağından iğneden falan hemşirelere onu verme canım ☺️ Çok güzel güle güle kullanın bende rokoko takımla yazılı emzik yaptırıcam inşallah kızıma daha çok var ama heycanlankyorum yinede hemen yaptırmak için 😍