26martta kürtaj oldum ögünden. Sonra hiç adet olmadım bir gün kırmızı kanama oldu oda 17.gun önceydi dün doktora gittim kontrole rahim kalınlığı 10mm adetlimisin dedi hayır dedim sonra sana bı hap vericem ya adet olursun 10-15gun sonra yada hamile olabilirsin dedi böyle birşeyle karsilastinizmi