Herkese iyi günler. 36 günlük bebeğim var. İlk doğduğunda sarılık oldu 19 ile hastaneye yattık 3 gün ışık gorduk 10 ile hastaneden çıktık. 1 ayi dolduğunda doktora gittik ve 7 ye düşmüş. Herseyine tekrar bakıldı troid idrar yolu vb. Hersey temiz çıktı. Fakat bebeğim hala gözünün beyaz kısmında yüzü hala sari doktora sordum 40ndan 2 aya kadar sari rengi geçer dedi . Böyle bir durum yaşayan var mı erken geçmesi için neler yapmalıyım. Emzriyorum başka bir önerisi olan ?