Kzbnkrm syguler hamileliğimin başından beri kullanıyorum şu an 37+4 teyiz ve hala kullaniyorum beni tek rahatlatan ilaç yoksa hiçbir şey yiyemiyorum .muhtemelen doğuma kadar da devam edeceğim
ilknurbyklb Mide bulantısını gebeliğimin başından beri yaşıyorum şuan 24 haftalık hamileyim hâlâ kullanıyorum gece yatmadan 2 tane içiyorum gün boyu tutuyor beni kim bulduysa Allah razı olsun 😂
Melek_2410 syguler bende çok mide bulantısı çekiyodum doktoruma söyledim prilam verdi bana gece yatmadan iki tane içiyorum bütün gün etkisi oluyo yine bulanıyo ama öyle çok değil kusturmuyo en azından