Ilkayy Kızlar başlıkta yazdığım gibi karnım kocaman oldu daha 17 haftalık gebeyim ama hiç kilo almamışım. Ebe bile dedi hic kilo almamışsın normalde bu haftalarda. Tosun gibi geliyor herkes dedi ben
Mymother Ilkayy bende 18 olucam bu gece ama bende hiç almadım bence çok güzel bişey bu zaten son haftalarda ödem kilo vs şişcez 😀
Demir06 Ilkayy bende 24 e kadar hiç kilo almadım sonradan yavaş yavaş alınıyor 30 dan sonra hızlanıyormuş sanırım
Jewerly Ilkayy soruyu tam anlayamadim da yani ortada soru goremedim. Ebe gelen tosuncuklarin dedikodusunu yapcagina bu haftalarda annenin aldigi ya da almadigi kilonun bebekle alakasi olmadigindan bshsetmedi heralde
oblt Ilkayy ben de uzun bir süre kilo almadım galiba 20 haftalıktı ya da daha sonra 1 kilo almış gözüküyordum. Ama bebek sağlıklıydı. Şanslı gruptasın hiç üzülme 🤗🤗
Deletedmom23234 Ilkayy Bende 20. Haftaya kadar hiç kilo almadım aksine 5 kilo verdim herkesin bünyesi bir değil ki😊 sonrada tosun gibi oldum 😂
Mymother Ilkayy önemli olan bebek sağlığı bazo kadınlae 4 kiloyla dokuz ayı tamamlıyor için rahat olsun🌼
Zeynep_18 Ilkayy doktorun ne diyor bu duruma çocuk haftsınla uyumlu gidiyorsa bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Tugba__- Ilkayy merhaba merak etmeyin 22 23 e kadar bende kilo almadım sonra yavaştan alaya başladım ikinizde sağlıklisinizdir allahın iznyle 😊 bende diyordum kilo almıyorum diye şimdide daha ne kadar alicam acaba diyorum 😅😅
Ilkayy Tugba__- teşekkürler verdiğiniz bilgiler için bebek icin korkuyordum sanki bebiş besleneniyle gibime geliyordu
Kghkflfk Ilkayy 24 haftada 10 kilo alan biri buna üzülüyo gel yarısını vereyim yahu ikimizde mutlu oluruz🙁 33. Haftamdaym 1 kilo aldım yazıyolar evde depresyona giriyorum