Arkadaşlar gece de şu mu geliyo diye post acmistim ama 1 kere oldu. Şimdi de ilk defa hissettiğim bir his sağ karnım toplanır ağrılı kasılıyor gibi nasıl his anlatamıyorum 1 kere 1 dakika sürdü . Şimdi eğer bir daha olursa kaç dk ixinde olmalı yada doğum sancısı mi nasıl anlarim