Meltem12 Canim biz de 30 haftalik olucaz kısmetse. 22. Haftamdan bu yana var diyebilirim ortalarda bir normale döndü sonra tekrar arttı. Bebegim de biraz iri. Seker testlerini yaptırdım. Gebelik şekeri ve normal seker. İkisinde de sorun çıkmadı, elhamdülillah. Doktoruma ısrarla sordum uzun vadede bana yaptırımı ne olur, erken doğum vs olur mu dedim? Hayir oyle bir sey olmaz karnın çok buyur bu seni rahatsız eder dedi. Doktorum da doçent bu arada ben de merak ediyorum bu konuyu.