Nzlykp Az önce gittim hastaneye bebeğim halen daha dönmemiş çok üzülüyorum normal doğum istiyorum ikinci gebeliğim ve sezeryandan çok korkuyorum acaba dönme şansı olur mu sizlerde böyle birsey yaşadınız mı 😔😔🥺🥺
Ezgielasmom Nzlykp benimki de 32 haftadan beri kafası yukarda makat gelişi. Bende cok istemiştim normal dogum ama suan 37+6olmasina ragmen donmedi.insallah sizinki doner🤲 ben sezeryan olacağım malesf.
endobeybi Nzlykp döner egzersizleri var yapmak isterseniz. Ben döndürdüm 35.haftaydı. Sizi egzersizlerle ilgili postuma etiketliyorum yardımı dokunur belki
minikserce00 Ben de Şimdi geldim 37 hafta olucaz bızımkıde ters duruyormus benimde ilk normal hatta post actım senin gibi çok moralim bozuldu ya 😢
Nzlykp minikserce00 seni çok iyi anlıyorum inan ağladım bile çok stres yaptım ya … Yazanlar olmuş döner diye küçük bir umut diyelim doktorum bol su iç dedi döner belki üzülme dedi bilmiyorum ya 😔kızım 31. Haftasında dönmüştü ve 34+5 te doğdu ama bu bebeğim dönmedi daha dua edelim birbirimize bol bol canim 😔❤
MirzaHazal56 minikserce00 acaba dönüp dönmemiş mi diye alttan mi bakıyorlar yoksa ultrasonda mi belli oluyor bende 35+5 haftalığım ayın 7sinde randevum var acaba alttan bakar mı diye düşünüyorum
Nevnev Allah başka dert vermesin ☺️ ben de hep normal istedim ama dönmedi bebeğim sezaryen olacak, e olsun napalım. Doğum doğumdur, kavuşma kavuşmadır
Nzlykp Nevnev tabi hamdolsun canları sağ olsun ama büyük korkum var benim sezeryandan aşırı korkuyorum bu beni üzüyor
minikserce00 Nzlykp amin edelim canım ben bittim ya valla o kadar çok sıkıntı çıktı bide bugün bu ben doğmasini beklerken işte Allah yardımcımız olsun 🤲
Nzlykp Ezgielasmom insaAllah bana cok dua edin 😔❤ Rabbim sizinde yar ve yardımcınız olsun insaAllah mucize gibi bir şekilde dönsün
Heppimum Bi de sol altta hıçkıranlar var :) yanda durunca dönmüş oluyor mu ki acaba? 31bitmek üzere bzm de..
Ezgielasmom endobeybi yaa ne guzel size faydasi olmus 32.haftadan beri bende cok denedim ama dönmüyor malesef😥
endobeybi endobeybi bazen bizim ne yaptığımız çok da önemli değil galiba bebişin canının istemesi gerekiyor 🙃 ben elimden geleni yaptığımı hissetmek istedim aksi halde biraz üzülürdün 🥲 şimdi de kafası tam olması gerektiği gibi durmuyo düzelmezse sancı çekip çekip sezaryene giricem. Ama istediğim şey de o, önce normali denemek o sancıyı çekmek istiyorum. Olmazsa ani bi kararla sezaryene girerim 😅
Nzlykp minikserce00 aminn canim Amin bende zor ve stresli bir hamilelik geçiriyorum ayni şekilde buda üstüne geldi Rabbim yardımcimiz olsun
Nzlykp endobeybi evet haklısın aslında bende aynı şekilde düşünüyorum elimden geleni yaparım gerisi takdiri ilahi bana çok dua et canım
VMS Nzlykp bu haftada çoğu kişinin dönmez 37 ye kadar sabredin hatta sizin haftanızda baş aşağı dönse tekrar yukarı dönebilir bile suyu daha çoktur oynar sürekli
Nzlykp VMS yaaa insaAllah böyle yazdığınız zaman umutlaniyorum insaAllah inrernetten okudum 37 ye kadar yolu var diye yazıyordu
Nimet_Gamze34 Ben hiç çaba sarfetmedim. 28.haftada dönmüş bizimki. Pek bi aceleci kendisi. Takılıyor öyle kafasına göre. Normal sezeryan hiç fark etmez. Canı nasıl gelmek isterse gelsin valla.