aysegul-16 27 subat 2021 adet oldum ve bu zamana kadar hic bisey gormedim dun aksam test yaptim silik cikti bugun teste biraz daha koyuluk oldu ama aklim karisik bi sıkıntı yoktur umarim boyle olan oldu mu
BegumIscanTunc aysegul-16 canım son âdetin 27 Şubat ise baya uzun süre olmuş hemen bir kan ver daha netleşir ve Emin olursun kafamdaki soru işaretleri kalkmış olur
aysegul-16 Bugun saglik ocagina gidip yaptirdim benim ilk oglumdada hic bi belirtim yoktu buda ayniydi zaten oglumu tedavi sonucu kucagima aldim bu surpriz oldu
aysegul-16 BegumIscanTunc yaptirdim ama barkod kodunun uzerindeki noyu cekmedim pazartesi ogrenecem hayirlisi artik