tazeaane Kızlar merhaba. Bebiş ters olduğu için doktor alalım dedi 38+5 oluyoruz. Normalden çok sezeryandan korkuyorum ben. Ne alayım yanıma doğum sonrası için tavsiyeleriniz varsa bekliyorum. 😊
Krizantem_ tazeaane Sezaryen dogum icin nescafe ve bitter çikolata öneriyorlar:) hayırlı olsun sağlıkla gelsin doğum tarihini bilmek ne güzel bizde böyle bekliyoruz 😄
Mdnyldz Bizim de 38+4 e gün verdi bugün sezeryan için. 02 Haziran Çarşamba günü için🤗 Sağlıkla kavuşalım inşallah 💐🤗
Aslanannesi1 Kızlar doktor sezeryan tarihini kaçıncı haftada veriyor normal doğumun tarihi belli ama sezeryan olacağı için kaçıncı haftada belli oluyor biliyormusunuz
tazeaane Aslanannesi1 canım bana 36 da falan söylemişti tahmini 4 haziran gibi alırım diye. Ama bugün netleştirdi şimdi 37+5im