EmineAyan bende 32. Haftamda farkettim vajinal varisim oldugunu buraya yazmistim ama bu kadar cok insanin basina geldigini bilmiuordum. Bir kere acile gittim ebe kadin ilerlerse normal dogum olmaz dedi patlar diye ama suan ne durumdayim bilmiyorum cok fazla yurumuyorum aksi takdirde hemen agrimaya basliyor ve sislikler cok fazla.. pazartesi doktora gittiginde buraya yazarsan cok mutlu olurum bende sali gidecegim kendi doktoruma bakalim ne diyecek