Kızlar kollarımda aşırı uyuşma oluyor yatarkende öyle oturdugum , gezdiğim zamanda sürekli bi karıncalanma bi uyuşukluk parmaklarmda aynı şekilde , sizde de olmuş muydu ? Hamilelikte normal bi durum mu ? Doktor kontrolüme 1 hafta var gittiğimde de sorucam sizede danışmak istedim .