Kızlar buraya giden varmı yada doktor önerisi olan varmı?
3 aylık hamileyim ilk günden beri Elif hanım var ona gidiyorum. Bi sorun olsa doktora ulaşamıyorum hastaneyi arayıp asistanıyla konuşmak zorunda kalıyorum. Tüm doktorlar mı böyle en son gittiğimde size ulaşacağım bi numara varmı dedim. Hastaneyi arayıp ulaşabilirsin dedi. Allah korusun bebeğime acil bişey olsa danışacak biri yok randevu alıp görüşücem ancak randevusuz acil gittiğimde de bakmıyor. Ameliyata giricem 2 3 saat sonra gel diyor. Acaba ben mi yanlış düşünüyorum yoksa tüm doktorlar mı böyle ??