Melikebyk Merhaba 7+3 hamileyim ve canım pizza çekiyor. Daha önce de yedim bir zararı var mı bilgisi olan var mı?
Melisdem Melikebyk pizza hamburger ayda 1 defa yedim ben canım çektiği için . Abartmamak şartıyla bir sıkıntı olmaz
zllcnlky Melikebyk çok sık yemesen iyi olur. Bana doktor uzak durmaya çalış dedi ama canın istiyorsa arada bir kacamak yapmaktan birşey olmaz bence
midekoruyucu Melikebyk gebeliğimin ilk randevusunda doktordan çıkıp karşıdaki pizzacıda eşimle birer büyük boy pizza yiyerek kutlamıştık 😂yanına da tabiki kola içmiştim 😂😂😂😂
Ayceycev Kötü örnek olmak istemem ama haftada 1 yiyorum sucuklar falan iyi pişmemiş gibi geldiyse bi de ben fırına atıyorum