Nejlavrl Arkadaslar 33 haftalik olduk bugun sol arka belimde bir yerinde igne batar gibi 5 6 snyede bir batma var otururken uzanirken her turlu batiyor sizdede oluyor mu normal mi bu durum
mucizemmmmmmmm Nejlavrl bndede oluyo canim aynen tarif ettiğin gibi çok rahatsız edici bı batma bnde 33 haftama girdim bugün
Seminn Nejlavrl canım benim 24. Haftada mıydı ne öyle agrım oldu sonra iki taraf birden olunca dyaanılmıyvak gibi oldu acile gittim idrar yolu enfeksiyonu çıktı kendi doktoruma gidip antibiyotik tedavisine başlamıştım 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Alya_7 Nejlavrl benimde kasıklarımda batma oluyordu ve ger WC ye girdiğimde sarı akıntım vardı 1 gün sonra doktoruma kontrolüm vardı gittim söyledim bebeğim dönmüş baş aşağı onun içinmiş ve doğumun habercisi dedi.37yim bu arada.
Nejlavrl mucizemmmmmmmm bunu doktoruna soran bu haftalarda hic arkadaş yokmu acaba burda neden oluyorki
Nejlavrl Seminn her ay idrar tahlili veriyorum saglik ocağında doktorumada gosteriyorum temiz yani olsa cikardi diye düşünüyorum enfeksiyon yani cikmiyorsada bu buyuk sacmalik anlamadim ben
Nejlavrl Seminn teşekkürler canim insallah oyledir ilk gebelik olunca hic tecrubemiz yok ya hicbirseyin sebebini bilemiyorsun yada normalmi anormal bir durummu anlamıyorsun 🤦🏻♀️
Nejlavrl Alya_7 doktorumu allah napmasin yani insana cevap vermiyor ki birde özele gidiyoruz yani bir bucuk ayim kalmamış olsaydi coktan degistirmistim onu😣
Bsra_ayz Nejlavrl erkek bebeğimiz mi olucak burda bir yerde okumuştum bel ağrıyorsa oğlan çocukta ağrıyormuş batma oluyormuş