Gmzclb bana ne ler yapmadıki saymakla bitmezz iyi yapmışsınız ben bebeğim için bırakmamıştım ben 20. Haftalarda bebeğimin kalp rahatsızlığını öğrendiğimde gitmek zorunda kalmıştım diğer dr ım özel muayenehanedeydi çok memnundum kalp rahatsızlığını öğrenince orda amaliyat olsun diye girttik dr sertaça çok sert hiç hasta hamile bayan dilinden asla anlamıyor 24 hafta da kasık agrısı ile gittim kendimde hemşireyim agrıdan duramıyorum ilk girdi erken doğum olursa yerim yok alamam seni dedi direk bana ben şokk neyse sustumm baktı tahlil aldı gönderdi ama ben agrıdan duramıyorum çıkan sonuçlara baktım kendimde hemşireyim idrar yolları enfeksiyonu kendisine tüm sonuçlar çıkmadığı için ulaşamadım kendim tedaviye başladım monorol aldım biraz rahatladım tabi diğer gün aradı beni sonuçların temiz kendini kötü hissedersen gell dedi bana 🙈🙈🙈🤦🏻♀️🤦🏻♀️Ben zaten kötüyüm direk doğuma alıcak beni 24 haftada ertesi gün yine monorol aldım ve rahatladım ona kalsa erkenden doğurucaktım kii zaten erken aldı benim bebeklerimi 😭😭😭acil almam gerek erkek bebeğinin kalbini duyamıyorum dedii ki doğduklarında hasta olan bebeği kendi bile karıştırdı bana sordu bebeklerim o kadar sağlıklı doğdu rabbim biliyor onunda kalbine göre versin ve daha birsürü şeyyu 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😭😭😭