Sevgisemira Makattan (anal) kanaması olan var mı kızlar 6.ayımdayım ara ara oluyor basur falan değilim ama gebelikte yaşayan var mı normal mi?
Asyaayaz1 Bunun için mutlaka doktora danış cnm danıştığın halde bişey yoksa acaba kabızlık problemi yaşıyorsan kendini zorladığın için olabilirmi🤷♀️
Sevgisemira Asyaayaz1 Galiba o yüzden doktoruma daha yeni danıştım korkacak birşey yokmuş çok şükür hamile olunca tozdan nem kapıyoruz tabi🤷🏻♀️
Nurcan_akbas23 Benimde 6.ayımda oldu daha önceden yoktu ama hamilelikten dolayı oluyor hemoroidin de şişmiş olabilir eğer kanaman çoksa bi doktora başvurabilirsin