Fatma_nur17 7+2′deyim kendimi çok halsiz hissediyorum.. 6+2 de kalp atışı duymak için gittik bebeği gördü kalp atışı duyulmadı duyulmayacak kadar küçük dedi ama kalp atışı var dedi iki hafta sonra tekrar gel dedi bu durumla karşılaşan var mı?