baloglusuuumm Merhaba 4+4 günlük gebeyim ⅚ gündür kasık ağrılarım vardı bugün ağrı durdu adet zamanının bitişine denk geliyor onunla mı ilgilidir yoksa aksi bi durum olabilir mi ?olsa kanama gelir mi ?şimdiden teşekkürler
Asyaayaz1 Regl dönemi gibi olduğu için ağrı olur cnm ara ara yine Olucak bebiş yerleşmeye başlayacağı için şiddetli ve kanama olmadığı sürece kesinlikle korkma🌸