Kızlar iyi günler. Bebisimin kalp atışını duymaya gittiğimde (7h3g) doktorum bebeğim sol yumurtalikta sağlıklı ama sag yumurtaligimda 5×6 cm boyutunda bir yuvarlak kist veya miyom gibi birsey gordu ve Araştırma hastanesine yönlendirdi. Orda da ayni şekilde gözüktü ve tahlil verdim sonra mr için gün aldim mr cektirecegim salı günü. Bu durumu yaşayan var mı lütfen varsa yardımcı olsun