Patika21 Kizlar akhisarda ozel hastanede dogum yapan var mi ucret ne kadar bi de hangi doktora gittiniz
umudunannesiii Patika21 Fatma hanimq gidiyorum 2500 ila 2800 arası olmalı normal ve sezaryan fark ediyor
Patika21 umudunannesiii fatma hanimdan memnun mushn ben sergu le gidiyorum ama doguma fatmaya gecsem mi diyorum bikac arkadasim indan memnundu
umudunannesiii Patika21 Sergülu de çok Med ediyorlsr nden değiştirmek istiyorsun ki çok ilgili doktor diye duymustum
Patika21 umudunannesiii yok o da cok iyi seviyorum da ama onda normal dogum yapip tercubesini duyabilecegim kimse yok fatmada normal yapanlarda memnun sirf ondan dusundum.
Msl_ege kızlar güncel fiyatları bilen var mı ? ikili tarama için gelicem akhisar’a . izmir’de yaşıyorum da burda gittiğim hastane 500 lira istedi ! akhisar’da akrabalarım var hem ziyaret hemde ticaret olsun dedim .