Merhaba 39+4 haftalik hamileyim. Kontrolum pazartesi gunu ama karnimin şeklinde değişim gozlemliyorum karnimin yanlari bosaldi karnim one doğru sivriliyo yani bebek gobegimin orda hep ve ayni pozisyonda hissediyorum kafa gibi yumruluyo sag tarafim solda da eli ya da ayagi gibi bi yumruk var ama hepp önde onceden her taraftaydi hareketleri. 🤔 kac gundur kafama takiyorum noye boyle aceba normalmi falan diye😵