Tgcefesygl 21+4 haftalığım ütü yaptım bu gün ama oturarak başka da bir iş yapmadim ama şuan adet sancısındaki gibi bel agrım başladı ve bir saattir sürüyor bir sorun mu var yoksa normal mi bu haftada çeken var mi daha önceden başına gelen falan 😔