Truman hacıbabanın fln paketli türk kahvesi var kafeinsiz. Ben ondan aldım tadında herhangi bi değişiklik yok. Ondan tüketebilirsiniz, diğer kafein içeren içecekleri tükettiğinizde içiniz rahat eder. Bazen olabiliyo insan çay içiyo sabah, öğlen bi şey oluyo kahve tüketiyoruz, akşam bi tatlı geliyo yine çay fln. Yani 2-3 gün kafein tüketmeyip bazen 1 günde kaç kez denk geliyo ve içebiliyoruz. Bizimkide nefis 🤦🏻♀️ Ben öyle durumlarda kahveyi kafeinsiz yapıyorum, aklınızda bulunsun ☺️