Kızlar merhaba 10 aydır oturuyoruz ilk başlarda böyle bir sorun yoktu lahmacun fırını var altta. Son 5 6 aydır da yoğun bir koku hakim. Bir iki ay önce de duman basmıştı aşağıda ki komşu yeni doğum yaptığı için de şikayet edip düzeltildi. Hepimiz şikayetçi olduk ama zabıta gidip gelip dönüyor. Ne yapmamız lazım? Koku gerçekten mide bulandırıcı..