14+2 haftalık hamileyim. 1 oğlum var, ikili taramada kız tahmininde bulundu tabi 16. haftayı beklemek uygun olur dedi, umarım yanılmamıştır 😂 hala kötü giden bi hamileliğim var. Geçmedi, geçmiyor. Umarım en kısa zamanda geçer. Yarın doktoruma gidicem tekrar çünkü kasıklarımda şiddetli ağrılar oluyor, sık sık olursa gelirsin demişti yoksa Oğlumla ilgilenmesi zor oluyor malesef. Şuanlık durumlar böyle. 🌸☺️