Bloggeranne_93 gece 12den sonra hiç birşey yemeyeceksin. Sabah 8de çağırdılar beni, sağlık ocağında yaptirdim. Gitmeden önce glikozunu alman gerekiyor, sabah eczane açılmamış olur çünkü. 50 ya da 75 gr. Glikoz isterler. Zaten sana bunu önceden söylüyorlar. Saglik ocagi direk 75gr ile basladi teste. 1 saat aralıklarla 3 kez kan veriyorsun. Bu sürede de hiç birşey yiyip icmiyorsun. Hastane için de glikoz alman gerekiyor mu onu bilmiyorum ama. Eczaneden 75gr 12,5tl ye aldim ben