eebru- CGO nagehan kaya’ya gidiyorum. 14. Haftada baslamistim sanki yıllardır tanıyormuş gibi içten davrandı. Çok tatlı seker bi doktor. Numarasını verdi aramalara dönmüyorum ama mesajlara muhakkak dönüyorum dedi gerçekten de dönüyor. Pozitif bir doktor. Normalde tüp bebeği sezeryan ile alıyorlar ama bana dogum seklini bebek belirler dedi normal doğum yanlısı bir doktor. Ben cok memnunum
Crnbdk Nagihan hanıma takipliyim bende sakin olumlu bir üslubu var , çok yakın hissettiriyor tavsiye ederim . Şayet Nagihan hanıma gitmeseydim Elif hanıma giderdim aklınızda bulunsun onuda çok seviyor hastaları.