Tansiyonunu günde 2 kere sabah akşam ölç 14/9 yada daha üzeri çıkarsa hemen doktora git gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilirsin. Geçenlerde benimde idrarda protein kaçagı vardı hemde +3′tü 1 hafta boyunca bekledik tansiyon çıkacakmı el ayak yüz şişmesi olacakmı diye 1 hafta sonra tekrar idrar tahlili yaptık düzelmisti cok sükür.Doktorunuz ne dedi bir sey söylemistir önemli bir konu cünkü