mlkkk Hamileyken göğsünden sıvı gelmesi doğumdan hemen sonra da sütüm gelir diye sevindirmeli mi kızlar?😅 32haftalığım bugün atletimde kristalleşmiş lekeler vardı göğüs ucumda da aynı şekilde sevindim süt üretiyorum diye 😅
Nurssss mlkkk bana sütün bol olur dediler ne kadar doğru görücez 24 haftallıkken gelmeye başladı bende hiç kesilmedi hala var gogus ucu hep ıslak
Esra_42gunindi mlkkk 34 haftalık olduk hiç gelmedi doğumdan sonra süt skıntısı çeker miyim diye korkmaya başladım 😒
Burcuckmk mlkkk senim hormonların biraz hizli çalışiyor sadece her anne doğum yapinca bir damla da olsa sut üretir göğsünden sut geldi yada gelmedi diye sutun az olcak cok olcak diyemez canim 😇
Merinosunannesii mlkkk bence alakası yok diye düşünüyorum hamilelikte hiç benden gelmedi sezaryen dolum yaptım çok şükür sütüm hemen indi
mlkkk Esra_42gunindi bende bu sabah gördüm canım aynı şeyi bende düşünüyordum kiminde 29 28gibi geliyor bende niye gelmiyor diye 😅
Nurssss Esra_42gunindi hamileyken süt gelmedi diye gelmiycek gibi bişey yok ama gelince gelicek diye bişey var anlatabildim mi acaba 😅
Nurssss Burcuckmk bencede her doğum yapan annede süt olur doktorum öyle der stres sıkıntı olmasını engeller sadece emzirdikçede çoğalır der ama mantıken aylardır süt geldiği için doğumumda da olacagı aşikar çünkü hiç kesilmeden devam ediyo sütyen takmasam sırılsıklam tişört
Esra_42gunindi mlkkk ayy sürekli görüyorum 20li haftada gelenler falan varmış psikolojim bozulmaya yüz tutmuştu 😂😂
mlkkk Merinosunannesii hormonlara alakalı ya benim bu aralar hormonlarım tavan zaten ondan oldu galiba 😅