civciv1520 daha dün gittim doktora, kafası aşağıda dedi ama dönüp duruyor gene, bence kafasının orda olmayla çok ilgisi yok genel olarak bebeğin kendi ağırlığı yapıyor bu hissi, az değiller 2kilo küsür sonuçta, içerde onları tutan bağ dokular kaslar illa bi yerlere baskı oluyor 🤷🏻♀️ Baskılar için doktor normal artık olucak onlar dedi 🤷🏻♀️ Az kaldı bacım sabır 🤗