Kızlar 21+3 günlük hamileyim. Edirne’de Ekol Hastanesi Berna Hanım’a gidiyorum. 14 haziranda kontrolüm var. O zamanda yaklaşık 23 haftam bitip, 24. Haftaya giricem. Ama bana şeker yüklemesi yapacağız dedi. Detaylı ultrason için bir şey demedi. Gittiğimde kendi ölçüm yapıyor ama bildiğim kadarıyla Mehmet Ali Bey detaylı ultrason yapıyormuş. Bilgisi olan var mı?