atlasinannesii Kızlar sizde de oluyor mu bu durum sanki çok tuvalete gitmek istiyormuşsun gibi ama gittiğinde de tuvaletinin olmaması afedersiniz ama sanki damla damla akıyor gitmemeye çalıştıkça da altına yapacakmssn gibi oluyor
mlkkk atlasinannesii tuvaletimi yaptıktan sonra ayağa kalkıyorum saniyeler içinde tekrar bastırıyor gitmesem acı veriyor sanki çok sıkışmışım gibi ama gelen iki üç damla oluyor 🤦🏼♀️ Ben 15ten beri tuvalete sıkışma yaşıyorum ama bu damlaların sızlatması 30dan sonra olmaya başladı canım 🤷🏼♀️
serozzz atlasinannesii bu haftalarda bebek idrar torbasina baski yaptigi icin normal deniyor. Ama siz yine de ne olur ne olmaz idrar yollariniza bir baktirin. Onunda belirtisi cunku idrar varmis gibi olup 2 damla yapmak sık tuvalete cikmak yanma acima vs
midekoruyucu atlasinannesii çünkü bebiş mesaneye baskı yapıyor 😁 attığı tekme oraya gelse anlık altımıza kaçıracak gibi oluyoruz 😁 Aselvera
Vera_vera mlkkk idrar yolu enfeksiyonu kapmış olabilirsin bende öyleydim hastaneye gittim tahlil yaptı toz verdi içtim düzeldi çok şükür
atlasinannesii midekoruyucu o bebisi ben var yaa genelde elbise giydiğinde arada kaçırıyorum bile 😂😂😂
Deletedmom_5 atlasinannesii ben rahim iyice sıkıştığı için olduğunu düsünüyorum ama idrar tahlili yaptırmakta fayda var
Cnsemrh atlasinannesii 2 haftasır bense ötleyim ama aşırı var sizin dedkleeinşz bende 10 dk da bir wcdeyim aşırı bi baskı var idrar yaparken alt karnım da da ağrı oluyo bi kaç gün önce acile gittim idrar tahlilin temiz dedi acilde Ki dr. Ertesi gün kendi druma gittim söyledim normal dedi ama çok rahatsız ediyo
serozzz atlasinannesii malesef bilmiyorum idrar yolu enfeksiyonu gecirdim ondan biliyorum ama mantar enfeksiyonuyla ilgili bir bilgim yok
midekoruyucu atlasinannesii 😂😂😂 dün de ben az kalsın yolda kaçırıcaktım 😂 eşim yanımdaydı diyorum bırakıcam şimdi buraya 😂 adam da korkuyor aman dur az daha 😂😂😂😂
mlkkk atlasinannesii malesef dönem dönem geçiyor şuan mesela o kadar sık gitmiyorum tuvalete hemen sıkıştırmıyor bi ara bi yudum su içsem hemen tuvalete gitme ihtiyacı duyuyordum😅
zllcnlky atlasinannesii gebelikten önce olmuştu benim. Doktor sistit dedi. Enfeksiyon için antibiyotik vermişti. Gebelikte de enfeksiyon çok görünürmüş. Doktoruna söylemen gerekiyor bence. Gerçi bi de yanma olurdu öyle olsaydi
atlasinannesii zllcnlky geçen gün aile hekimimde test yaptrdm da sadece mantar sıkıntısı var o da doktor ne kadar ilaç verdiyse bi ise yaramadı bakalım ne yapicaz
Minigim45 Bende öyleyim 25+2 haftalıgım özelliklede akşam yatacagım zaman oluyor rehin kalıyorum tuvalette gelmiyor gidip yatıncada beş on dakka sonra tekrar kalkıyorum yataktan sinir bozucu😏
Eski9 atlasinannesii o birşey değil yapıp kalkıyorum sanki gene geliyor 😁 normal heralde kocaman bir bebek var baskı yapıyor organlara hep öyle hissediyoruz