Likapaa Ben kendi doktorumda yaptırdım 23. Haftamda yaptırdım ilk incelemeyi şükür iyi çıktı .
ikinci aşamasında 25 haziranda yaptırıcam .
kadın doğum doktorun ultrasonu iyiyse kendisi işinde uzman bir doktorsa perinatolağa ihtiyaç duymadan kendisinde detaylıyı yapabilir