Kızlar aşılama olacaktım bugün dr yumurta çatlamamış hala dedi okadar igne vuruldum pazartesi tekrar gel dedi iyi de igneden 36 saat sonra aşılama olmuyor mu dedim kılıse bu dedi belkide büyümeye devam edip sönecek çatlamayacak büyük ihtimalle dedi iğnelere verdiğim paraya mı yanayım yoksa vücûda aldığım hormonlarımı belki de kist olacak çatlamayıp yoruldum artık benim gibi yumurtası çatlamadan oldumu dr iğnede çok düşük doz kullandı 75 mm ben ondan düşünüyorum ama bu tedavi işleri artık yıprattı beni